נדאל / טוני נדאל Wikiwand

כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . כנגד כל הסיכויים, השור ממאיורקה עשה היסטוריה. גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף.

בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . אליפות אר×
אליפות אר×" ×' רפאל × ×"אל ×"עפיל לר×'×¢ ×"×'מר from www.ynet.co.il
זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי . גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . כנגד כל הסיכויים, השור ממאיורקה עשה היסטוריה. כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס. אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף.

אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף.

עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי . זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף. רפאל נדאל עשה היסטוריה עולמית היום (ראשון), זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה וקטף תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה בתום קאמבק מטורף מול דניל מדבדב. א א א א ( שנה גודל ). בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . כנגד כל הסיכויים, השור ממאיורקה עשה היסטוריה. מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס.

א א א א ( שנה גודל ). אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף. רפאל נדאל עשה היסטוריה עולמית היום (ראשון), זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה וקטף תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה בתום קאמבק מטורף מול דניל מדבדב. כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי .

עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי . ×
×"שתוו×" לפ×"רר רפאל × ×"אל ×–×›×" ×'רולאן ×'ארוס ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . א א א א ( שנה גודל ). מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס. אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף. כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . רפאל נדאל עשה היסטוריה עולמית היום (ראשון), זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה וקטף תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה בתום קאמבק מטורף מול דניל מדבדב. עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי .

כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט .

מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס. אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף. בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי . כנגד כל הסיכויים, השור ממאיורקה עשה היסטוריה. זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. א א א א ( שנה גודל ). רפאל נדאל עשה היסטוריה עולמית היום (ראשון), זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה וקטף תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה בתום קאמבק מטורף מול דניל מדבדב. גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי .

זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט . מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס. א א א א ( שנה גודל ).

גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . Euijg3quyermom
Euijg3quyermom from img.mako.co.il
גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס. כנגד כל הסיכויים, השור ממאיורקה עשה היסטוריה. בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי . א א א א ( שנה גודל ). אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף. כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט .

כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט .

א א א א ( שנה גודל ). בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . עם 6:2, 7:6, 4:6, 4:6, 5:7 על דניל מדבדב הפך הספרדי . אתם לא יודעים כמה נלחמתי בשביל לזכות בגראנד סלאם נוסף. רפאל נדאל עשה היסטוריה עולמית היום (ראשון), זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה וקטף תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה בתום קאמבק מטורף מול דניל מדבדב. כנגד כל הסיכויים, השור ממאיורקה עשה היסטוריה. מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס. זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. גם אז, בניו יורק, זה קרה אחרי גמר הרואי . כמו רוג'ר פדרר, גם נדאל לוקח אותך למסע לא מתוכנן שכמעט .

נדאל / טוני × ×"אל Wikiwand. א א א א ( שנה גודל ). זה ממש לא משנה אם רפאל נדאל ינצח בגמר ויוכתר כגדול בכל הזמנים. רפאל נדאל עשה היסטוריה עולמית היום (ראשון), זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה וקטף תואר גרנד סלאם מספר 21 בקריירה בתום קאמבק מטורף מול דניל מדבדב. בהיעדרם של שני הפנומנים האחרים, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ', מאליפות אוסטרליה הפתוחה, רפאל נדאל ידע כי הפעם יש לו הזדמנות פז לעלות באופן בלעדי . מה שהוא עשה באליפות אוסטרליה זה הרבה מעבר לטניס.

Post a Comment

Previous Post Next Post